dissabte, 3 de març del 2018

Àrea de pícnic Parc de la Font, Castellolí, Anoia

Seguint la recomanació de la Núria Ventura, seguidora del bloc, hem estat en aquesta bona àrea de pícnic aquest matí. Està ubicada al carrer de la Font al límit sud de Castellolí.
Consta de 5 taules de fusta grandetes, 2 estan sota cobert, que a l'estiu s'agrairà l'ombreta. L'espai és bonic i agradable, tot i que té un carrer al costat és tranquil, almenys avui, suposo que entre setmana com que hi ha una escola davant ja no deu ser tan tranquil. Entre les taules hi ha uns columpis.

En un racó de l'àrea hi ha la font que dóna nom a l'indret amb 2 bancs per descansar.

Des de l'àrea de pícnic es veu la riera de Castellolí.
L'àrea de pícnic és punt de partida d'una ruta de senderisme: Ruta de les Barraques de Pedra Seca. Me'n va parlar la Núria Ventura quan em va recomanar l'àrea de pícnic i fa poc la vaig veure a la web Tot Nens. A l'àrea de pícnic hi ha un plafó informatiu.

Nosalters hem fet un tros del recorregut, nomès fins a la barraca  L'Olivar del Matíes, us he de dir que l'excursió és maca, l'entorn molt bònic però molt a prop hi ha un ciruit de carreras i es sent tot el camí com si et perseguís un cotxe... i una queixa de la descripció de l'excursió, fins a la primera barraca no té res de planer, és quasi tot pujada i per corriols. Tot i aixi ens ha agradat, però esperàvem que fós realment planer. Si esteu acostumats de caminar serà bufar i fer ampolles, si no hi esteu acostumats també ho podreu fer, nomès que sàpigueu que hi ha una bona part que és de pendent pronunciada.
El principi del camí si és pla...

Aqui comença el corriol

Montserrat al fons
Situació:

Accés: Si veniu de Barcelona per l'A2 heu de agafar la sortida 563 a Castellolí.
 En menys d'1 quilómetre arribareu a l'àrea urbanitzada, a l'avinguda de la Unió.
 En pocs metres veureu una indicació a l'esquerra cap a la zona esportiva i la piscina municipal, la seguiu (gireu a l'esquerra).

Heu d'agafar aquest petit carreró

Heu de girar a la dreta al següent carrer, que és el Passeig de la Riera.
Seguiu pel Passeig endavant fins que trobareu a l'esquerra un pont per creuar amb cotxe la riera.
 Creueu la riera i ja estareu al carer de la Font i tindreu davant el Parc de la Font.

Què visitar?

Castellolí:
Us podeu arribar fins a l'església vella de Sant Vicenç que està a prop de l'àrea de pícnic. Hi ha un petit monument als veins de Castellolí que van morir durant la Guerra Cívil.

Anoia: deixeu-vos sorpendre per aquesta comarca força desconeguda però molt interessant i bonica.

1. M'alegro, haver pogut contribuir en fer créixer, aquest gran blog. 😉

1. Hola!! Si, moltes gràcies. Doncs hi hem trobat 3 àrees de pícnic més... Ara ho actualitzaré amb el teu nom.

2. Bon reportatge Marta, sembla un lloc interessant. una abraçada.

1. Moltes gràcies Josep, si que n'és, i ben bonic.