dimecres, 19 de juliol del 2017

Àrea de pícnic de l'Antiga Deixalleria, Os de Balaguer, Noguera

Petita àrea de pícnic en un gran espai. Aquesta àrea ens la van dir a la farmàcia del poble i com la van descriure com on estava l'antiga deixalleria, li he possat aquest nom perquè no en tenia cap de visible; així si hi aneu i pregunteu per l'antiga deixallería us sabran indicar. Està al 'extrem nord-oest de la població.

Nomès disposa de 2 taules de fusta sense ombres, l'espai és gran però no té cap encant especial si no fós per les vistes, són espectaculars; com les taules estan al límit a tocar de la barana podreu menjar gaudint-ne. Entre les 2 taules hi ha una font de xarxa i 2 petits jocs infantils, per nens força petitons.

L'espai és una gran explanada on no tindreu problema per deixar el cotxe i inclus treure una pilota, sempre vigilant amb els edificis veïns.

Situació:

Accés: Si veniu de Balaguer per la L-910 entrareu al poble tot seguint aquesta carretera.

Seguiu la carretera fins que queda tallada pel carrer de la Creu on trobareu indicadors.
Vosaltres gireu a la dreta direcció Alberola i Tartareu
 Seguiu pel carrer de la Creu endavant .

Fins que al cap d'uns 400 o 500 metres torbareu un carrer que puja pel costat esquerra, quasi en 180º.
 El preneu i seguiu endavant fins a la segona desviació a la dreta.
Aquesta primera desviació NO l'agafeu

Just després del cotxe blanc hi ha la desviació que heu de pendre

La baixada us porta a l'explanada i l'àrea de pícnic.
 Ja hi sou.

Què visitar?

Òs de Balaguer: un altre poble que necessita el seu temps de visita. Té un castell (que vam trobar tancat), un passeig al riu que passa per la seva esquena que ens van dir que era molt maco, la Cova dels Vilars (ens van recomanar no anar-hi pel què havia plogut el dia abans, es veu que l'últim tram a peu mullat pot ser perillós), etc...
Castell

A la plaça Casa Marcelina del poble hi ha una gran taula de pícnic i una barbacoa, ens van dir que són del Club de petanca, però que si demaneu permís en principi us ho deixaran fer servir si no ho necessiten ells.

La Noguera: un dels paratges on vam estar és a la Cova Gran de Santa Linya on feien escalada força gent.