dijous, 23 de juny del 2016

Àrea de pícnic Font de les Costellades, Planoles, Ripollès

Silvestre àra de pícnic a les afores de Planoles, s'hi arriba per una pista forestal que surt del poble. Inicialment em pensava que aquesta era la Font de la Serra, però estava equivocada.
Consta de 4 taules de pedra en un gran prat; 2 taules estan a ple sol i 2 estan a l'ombreta. També hi ha un bloc amb 4 barbacoes. Hi ha molt lloc per jugar, però a ple sol.

Al costat de les barbacoes hi ha dos bases que entenem que són per fer-hi paellas o altres plats d'aquest tipus.

Al costat de les taules, però com un metro o dos per sota, hi ha un rierol.

I naturalment la font que dóna nom a l'indret.

Al bloc hi ha una altre àrea de pícnic de Planoles:

Situació:
 Accés: l'àrea de pícnic està al camí Font de la Serra que surt del Carrer Andreu Yrla.
Venint de Ribes de Freser per la carretera N-260 trobareu una desviació a l'esquerra cap a Planolas, agafeu-la.

Heu de seguir endavant cap avall, passareu varies desviacions a la dreta, no n'agafeu cap, seguiu recta.

Fins que s'acaba el carrer, a l'esquerra surt el camí de la Font de la Serra, a la dreta hi ha el carrer Andreu Yrla on podeu deixar el cotxe, tot i que es pot baixar fins a la zona de pícnic amb cotxe.

Trobareu un camí de terra que baixa avall, a la dreta hi ha una font amb una taula de la que us parlaré un altre dia, és la Font de la Serra. Heu de baixar pel camí fins a la primera corba a la dreta.
 En aquesta corba hi ha espai per deixar alguns cotxes i l'accés al prat on hi ha l'àrea de pícnic.

Què visitar?

Planoles:

Ripollès:

1. Bon reportatge Marta, sembla un bon lloc pro no per el pic de l'estiu, a mi m'agraden mes les ombres, el que es veu força tranquil. Una abraçada i endavant.

1. Moltes gràcies Josep. Home, té 2 de les taules amb ombra, però a mi també m'agraden amb més ombres per l'estiu; però per la primavera o tardor és genial.