divendres, 20 de febrer de 2015

Zona de pícnic de la Font del Grill, Teià, Maresme

Amagada i molt tranquila zona de pícnic al municipi de Teià. S'hi ha d'arribar caminant des de la Font del Senglar que també té zona de pícnic; on s'arriba per una pista forestal que surt del Passatge la Riera de Teià.
Té una sola taula de fusta que és molt gran, hi caben entre 16 i 20 persones, així que és ideal per grups o families grans. Té una tela que li fa de toldo per tenir ombreta, que a l'estiu s'agrairà molt.

La font i l'entorn han estat arreglats per l'ADF (Agrupació de Defensa Forestal) Teià; cal dir que igual que la Font del Senglar ha quedat molt acollidor i bonic.

Està allunyat de carreteres i cases, nomès està envoltat de natura i té prou espai (a més de la propia muntanya) per jugar.

Situació:

Accés: com he comentat, s'ha d'agafar la pista forestal des del Passatge la Riera; haureu de deixar el cotxe a la Font del Senglar i seguir caminant pel camí de terra que fa força pujada.

Al cap d'uns 100 o 200 metres, quan la pista comença a girar pronunciadament cap a l'esquerra veureu un caminet que baixa a la dreta per la pendent de la muntanya;  una mica més avall es veu una barana de fusta, heu de seguir la barana de fusta cap a l'esquerra i de seguida estareu a la font.

Què visitar?

Teià:

Parc Natural de la Serralada Litoral

Maresme:

1. Sembla a mes de un lloc tranquil no se si es per la epoca que esté tambe molt natural o mes ben dit apartat de zones poblades el reportage com tots els teus molt ben explicats i ilustrats molt bona feina Marta una abraçada !!!!!

1. Moltes gràcies Cinto! Si, queda apartada de tot i és molt tranquila.