Pàgines

diumenge, 23 de setembre del 2018

Àrea de pícnic de l'Embassament de la Palma, Palma d'Ebre, Ribera d'Ebre

Seguint la recomanació de la Mercè Garcia vam estar en aquesta àrea de pícnic a les afores de la Palma d'Ebre; l'ho curiós és que quan hi vam ser a principis d'agost l'estàven fent-hi reformes, ara ja estarà acabada.
Consta de 6 taules de fusta, tot i que no puc assegurar que no n'hagin afegit més un cop acabada la reforma. Hi ha un bloc de 4 barbacoes amb una pica i estàven construit un cobert perquè les taules tinguin ombra o sostre si plou.












El pantà, segons explica la web de l'Ajuntamnet de la Palma, és "un dipòsit regulador d'aigua de l'embassament de Margalef". És bonic, té un color blau-verd intens i l'entorn acompanya. Hi està prohibit el bany, així que no us deixeu portar per temptacions i feu cas de les normes. Nosaltres vam arribar a l'extrem oest del què seria la "presa" i l'àrea de pícnic està a l'extrem est, són uns 100 o 150 metres de separació.












Des de la "presa" es veu la Palma d'Ebre, una mica a l'ho lluny, però té bones vistes.


Situació:

Coordenades GPS:  41°17'23.42"N    0°40'21.88"E

Accés: Es pot arribar a l'embassament per diferents camins, jo us explico per on hi vam arribar nosaltres i per on en vam sortir.
Ruta vermella:Si arribeu a la Palma d'Ebre venint de Flix per la T-703, quan arribeu a la població passeu de llarg la desviació al centre i en pocs metres trobareu una indicació cap a El Pi i l'Embassament, l'agafeu i aneu seguint les indicacions. Us portaran fins al costat oest de la presa.
Ruta blava: Una altre opció és passar de llarg el poble i en uns 200 metres, després del punt quilomètric 45, trobareu una desviació a l'esquerra sense indicacions, la preneu i en uns 200/300 metres hi sereu, és una pista que està en pitjors condicions que la que us he explicat abans.

Què visitar?

Palma d'Ebre:


Ribera d'Ebre:
Pas de la Barca (gratuït) de Flix

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada